מעדן ויניל היום ברדיו קסם, 106 FM

(צילום: אמירה מורג)

בגלל תקלה טכנית, התוכנית ששודרה כרגיל בשידור חי, לא הוקלטה. אבל, כדי שלא תצאו מאוכזבים, לפניכם המיקס שכולל את כל השירים בתוכנית, למעט fame של איירין קארה שהוקדש לזכרה של הזמרת שהלכה לעולמה שלשום.

התוכנית הוקדשה ל"מותחן" של מייקל ג'קסון, שיצא החודש לפני 40 שנה, והפיק קווינסי ג'ונס. לצד שירים מהאלבום, התוכנית וכללה גם שירים מאלבומים של מייקל שקדמו לו, גם הם בהפקת ג'ונס.

סדר השירים במיקס: השיר הפותח את האלבום wanna be starting something ואחריו שיר הנושא. בהמשך, don't stop till you get enough מאלבום הסולו הראשון של מייקל כבגיר off the wall שמכר למעלה מ-20 מיליון עותקים. הרביעי הוא ease on down the road מתוך הסרט המוזיקלי the wiz שהוא גרסה 'שחורה' ל"הקוסם מארץ עוץ", בכיכובם של מייקל ג'קסון בתפקיד הדחליל ודיאנה רוס כדורותי. השיר החמישי הוא "בילי ג'ין", תחילה בגרסת הדמו, מתוך המהדורה החדשה והמורחבת ל"מותחן" הכוללת גרסאות דמו ובונוסים, ואחריה הלהיט המוכר. אחריו, beat it בגרסת א-קאפלה ובביצוע המוכר והמצליח מאוד.

בהמשך, שיר הנושא לאלבום האוסף one day in your life שהוציאה מוטאון, חברת התקליטים הקודמת של מייקל, בין אוף דה וול לת'רילר, בניסיון לעשות קצת כסף מהפופולאריות שלו. שיר הנושא הגיע למקום הראשון בבריטניה. מסיימים את המיקס who do you know מתוך המהדורה החדשה, והלהיט human nature מתוך האלבום המקורי. האזנה נעימה.

כתיבת תגובה