אישה בהפתעה

(צילום: רדי רובינשטיין)

חיים נוי על "המחליפה" בתיאטרון בית ליסין: קומדיה מפתיעה ופרועה על נישואין.

"המחליפה",בתיאטרון בית ליסין,היא קומדיהמפתיעה ופרועה הדנה בחיי הנישואין ובמשברים, שזורה בשירים המספרים את נפתולי העלילה.

עודד פסטרנק הוא סוכן ביטוח מסור ומקובע בעבודתו ובחייו הפרטיים, המגיע ערב אחד לביתו ומגלה לתדהמתו כי אשתו הוחלפה במישהי אחרת. להפתעתו, האישה החדשה בקיאה בהרגלי חייו ובתשוקותיו הכמוסות ביותר, והיא גם נאה. עודד חש לספר על התפנית בחייו למעבידו בחברת הביטוח והלה דווקא מעודד אותו לשתף פעולה. עודד מחליט שלילה מהנה עם האישה החדשה הוא בהחלט אופציה מעניינת, אך אינו משער בנפשו עד כמה יסתבכו חייו ולאיזה מבוך הוא נכנס. כאשר הוא יגלה את הפתרון לחידה ההזויה, מצבו יסתבך עוד יותר.

רוני סיני כתב את המחזה המפותל, שבו כלולים מצבים קומיים רבים. ייתכן והיה ניתן לשנות פה ושם ואת קווי העלילה, אך בסופו של דבר מדובר במחזה האמור לבדר וללא יומרות נוספות. ליאור אשכנזי ביים בכישרון רב והתוצאה היא קומדיה קולחת, המבוצעת בידי שחקנים מוכשרים, שבאו לבדר את הקהל ועמדו במשימה.

עידן אלתרמן, קומיקאי ושחקן מעולה, מגלם בחן רב ובמשחק מוקפד ומשעשע את סוכן הביטוח שאשתו הוחלפה. נתי קלוגר הנפלאה היא קורין, האישה החלופית, והיא מרגשת במשחקה המשובח, רווי ההומור.  

הילה סורג'ון–פישר הנהדרת משחקת היטב בתפקיד יערה, אשתו המקורית של עודד. חי מאור המצוין אמין מאוד כקובי, מעבידו של עודד.

לתשבחות מיוחדות ראויה  הזמרת בטי פבלו, המלווה בקולה הנעים את ההצגה, בשירים שהם מעין "מקהלה יונית" המסבירה את העלילה. הנגן אלון עזיזי ליווה בהצלחה את השירה בצ'לו ובגיטרה.

המוזיקה המקורית הנפלאה היא של ליאור רונן. אלכסנדרה נרדי עיצבה את התפאורה המוצלחת. רנה גליקסמן עיצבה את התלבושות היפות. זיו וולושין עיצב תאורה ראויה. קים גורדון אחראית לתנועה המעולה.

כתיבת תגובה